2010 m. liepos 14 d., trečiadienis

Inventorizacija

Tai toks primityvus buhalterių naudojamas veiksmas, kuriuo pradedama apskaita, kai surašom turimą turtą ir šalia parašom jo vertę. Manau, retkarčiais yra į naudą tokį sąrašiuką susidaryti, kad žinotume, kiek visokio šlamšto prikaupėme. Turėdami tokį sąrašą šalia galime prirašyti, kiek šio turto išlaikymas (pvz., buto remontas ir komunaliniai, sąskaita už pokalbius telefonu) kainuoja. Taip iškart matome situaciją, koks turtas ir kiek mus skandina finansiškai, reikalaudamas išlaikymo išlaidų, o koks turtas (pvz., nuomojamas butas), neša mums naudos. Ir kuo daugiau turim turto, kuris traukia iš kišenės mūsų uždirbtus pinigus, tuo daugiau turim vargti darbe to turto išlaikymui :). Ko vertas toks gyvenimas? :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.