2010 m. kovo 19 d., penktadienis

Kur susivesti savo kasdienines išlaidas?

Toks klausimas man kilo maždaug prieš dešimt metų, kai pamėginau susirašyti savo išlaidas popieriuje, nes tuomet dar neturėjau savo kompiuterio (juokinga, dirbti kompiuteriu mokėjau, bet nuosavo neturėjau). Rašymas ranka man visuomet pabosdavo, todėl pirma mintis išlaidų susirašymui buvo apie Exel'į. Šiaip nieko prieš šią programą neturiu. Kiek pasėdėjus ten galima susikurti kažką panašaus į išlaidų suvestinę. Tačiau su Exeli'u išlaidas vedžiau labai trumpai (gal kelias eilutes :) ) - iškilo grynai techninių klausimų, kaip patogiai tas suvestines apiforminti, į kuriuos gilintis vėlgi tingėjau. Todėl internete ėmiausi ieškoti jau sukurtų produktų. To meto mano atradimas buvo nemokama lietuviška programėlė "Namų buhalteris", kurios autoriui iki šiol esu labai dėkingas, ir kiek suprantu iš atsiliepimų internete, be manęs tokių yra ir daugiau. Spėju, iki šiol galima šią programėlę surasti. Man ten patiko labai suprantamas valdymas, išlaidų grupių kūrimas ir aiškus duomenų ir jų apibendrinimo pateikimas. Pavyzdžiui, galima susikurti išlaidų grupę "Maistas" ir kasdien į šią grupę rašyti bet kokias išlaidas maistui. Papildomai galima įrašyti patikslinimą, tarkim, duona, pienas ar kopūstai. Arba galite iš karto kurti detalias grupes "Pienas", "Kotletai" ir t.t.
Šiai dienai, pagūglinęs radau daug daugiau programų asmeniniams finansams tvarkyti - jūsų valia rinktis jums patogiausią, gražiausią ir kitą -iausią :).

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.